kociokwik: [^janekr] zamiast napisać do it "w kulki lecicie, ticket wisi prawie dwa miesiące, co to jest kurwa" to wysłałam "przepraszam, czy możemy zrobić cokolwiek z naszej strony, żeby przyspieszyć rozwiązanie?" |
|
2017/11/10 15:14:10 przez m.blabler, 7 ♥, 5 ∅ |
^kociokwik: #zkokpitu IT mnie pochwaliło za kulturę osobistą [^kociokwik] -> [^gliniany]
2017/11/10 15:19:29
2017/11/10 15:19:29
^janekr: [^kociokwik] Aaaa, rozumiem. Wprawdzie na ogół siedzę po drugiej stronie, ale w razie potrzeby od wysyłania nieprzyjemnych, sarkastycznych maili mamy szefową.
2017/11/10 15:24:57
2017/11/10 15:24:57
^kouma: [^kociokwik] Też tak mam co jakiś czas. Przychodzi mail, że klientowi coś nie działa. Reakcja: "to oni, kurwa w swojej własnej aplikacji klikać nie umieją!?". Mail: "Możemy się umówić na Skype, by omówić sposób reprodukcji błędu?".
2017/11/10 16:09:52
∅
2017/11/10 16:09:52