varabi:
   ViCMS 2.0.4 - wprowadza m.in. "brudnopis" (zapis tekstu bez natychmiastowej publikacji), sortowanie i filtrowanie danych - [varabi.ovh.org]

Pobierz obrazek (46.6kiB)
2010/07/22 15:33:49 przez www, 0
varabi:
   ViCMS 2.0.3 m.in. z nową skórką i usprawnieniami dotyczącymi menu - [varabi.ovh.org]

Pobierz obrazek (67.5kiB)
2010/07/13 20:01:41 przez www, 0
varabi:
   ViCMS 2.0.2 został opublikowany - [varabi.ovh.org]
2010/07/11 09:02:46 przez www, 0
varabi:
   Kalambury - użycie wzorca projektowego stan można odhaczyć. Przy okazji zrobiłem kolorki i gumkę.

Pobierz obrazek (143.1kiB)
2010/06/02 14:34:21 przez www, 0
varabi:
   Poprawiłem kilka błędów w kalamburach. Punktacja po każdej rundzie zapisywana jest już do bazy w pliku XML.
2010/05/31 09:45:20 przez xmpp, 0
varabi:
   Kalambury - pograć już można :)

Pobierz obrazek (86.0kiB)
2010/05/30 20:11:34 przez www, 0
varabi:
   Moment aktualizacji - na umówiony znak, sygnał. ;) Wszystko pięknie, obiektowo... Jutro się to rozbuduje.
2010/05/24 21:45:43 przez xmpp, 0
varabi:
   Wątek monitorujący potrzebę aktualizacji danych - dokładnie wie, który podłączony do serwera klient powinien co zaktualizować.
2010/05/24 21:44:14 przez xmpp, 0
varabi:
   Dziś powstał chyba najlepszy kawałek kodu, jaki w życiu napisałem. :)
2010/05/24 21:37:50 przez xmpp, 0
varabi:
   Działa wykrywanie pełnych, usuniętych w międzyczasie, odświeżanie listy etc. oraz dosiadanie się do istniejących. Czyli skończona obsługa stolików. :)
2010/05/23 18:14:17 przez xmpp, 0
varabi:
   Cały dzień szukania błędu! :/ Nie zauważyłem statycznej metody. :P Ale za to mam prawie całą obsługę stolików i parę innych fajnych rzeczy.

Pobierz obrazek (52.4kiB)
2010/05/23 17:00:50 przez www, 0
varabi:
   Działa zakładanie kont (hasła szyfrowane) i logowanie.
2010/05/21 15:11:14 przez xmpp, 0
varabi:
   Kalambury... Mam jakąś bazę, jakieś szczątki serwera i klienta oraz zaczątek komunikacji.

Pobierz obrazek (63.2kiB)
2010/05/21 12:21:59 przez www, 0
varabi:
   Kompilator z tymi kilkoma funkcjami miejmy nadzieję też wystarczy... Nie będę już nad nim siedział. Zabieram się za... Kalambury. Ciekawe, co z tego wyjdzie?
2010/05/19 15:06:27 przez xmpp, 0
varabi:
   Samolot wyeksportowany do DirectX, lata - zwiększanie/zmniejszanie prędkości, zwiększanie/zmniejszanie pułapu... I jak się okazuje to wystarcza :P
2010/05/19 15:05:11 przez xmpp, 0
varabi:
   Kompilator robi się fajny. Poprawnie znajduje błędy w deklaracjach, pętlach while, złożonych warunkach oraz instrukcji wypisania danych cout.
2010/05/19 09:02:13 przez xmpp, 0
varabi:
   Mechanizm translacji też... Z analizą składniową jest najwięcej zabawy, ale zaczyna mi to powoli w miarę sensownie się zachowywać.
2010/05/17 11:54:42 przez xmpp, 0
varabi:
   Do napisania mam fragment kompilatora C -> Java, więc samolot sobie poczeka. Mechanizm analizy leksykalnej działa.
2010/05/17 11:49:55 przez xmpp, 0
varabi:
   No to teraz symulator lotu. :P Model F-22 już jest.

Pobierz obrazek (138.8kiB)
2010/05/12 11:30:45 przez www, 0
varabi:
   Symulator sieci komórkowej ma już generowany w czasie rzeczywistym wykres zajętości kanałów. Jeszcze tylko kilka poprawek i koniec.

Pobierz obrazek (199.4kiB)
2010/05/05 15:24:31 przez www, 0
varabi:
   Symulator - w ostatniej zakładce wypisywane są różne duperele, które będą wykorzystane (autoscroll jest :) Znalazłem też bibliotekę do wykresów.

Pobierz obrazek (136.9kiB)
2010/05/04 18:22:54 przez www, 0
varabi:
   Jeżeli brakuje kanałów stacji bazowej - abonent jest blokowany.

Pobierz obrazek (208.5kiB)
2010/05/02 17:50:14 przez www, 0
varabi:
   Powoli posuwa się praca nad symulatorem. Abonenci nauczyli się rozmawiać! :) Prawdopodobieństwo wg rozkładu Poissona, czas rozmowy - rozkład normalny.
2010/05/02 13:38:40 przez xmpp, 0
varabi:
   Zmęczyłem snake'a 3D (DirectX). Mam dość.

Pobierz obrazek (62.4kiB)
2010/04/30 15:02:38, 0
varabi:
   Odzwyczaiłem się do C++ i muszę szukać, jak się co pisało. A tu trzeba grę zrobić. :P
2010/04/30 08:23:05 przez xmpp, 0
varabi:
   Abonenci zaczęli się poruszać (z różną prędkością) po autostradzie, której szerokość można określać. :)
2010/04/28 16:36:57 przez xmpp, 0
varabi:
   Dodane parametry średniej i odchylenia - do wyznaczania długości rozmów zgodnie z rozkładem normalnym... No i pojawili się pierwsi abonenci.

Pobierz obrazek (186.9kiB)
2010/04/28 15:24:19 przez www, 0
varabi:
   W końcu chwila, żeby wrócić do symulatora sieci. Generator wzbogacony o możliwość definicji ziarna. Timer już działa - pętelka się kręci. :)
2010/04/28 15:22:16 przez xmpp, 0
varabi:
   #filmweb Generalnie jest na 8+/10 :) Trochę niedoróbek i drobnych bugów, ale przecież prace są w toku. Brakuje mi RSSów. Zakładam, że będą.
2010/04/25 21:37:04 przez xmpp, 0
varabi:
   Nowy #filmweb - zachwyt. Jest super. Teraz się spokojnie wszędzie pozaglądam i poszukam bugów. ;)

Pobierz obrazek (125.0kiB)
2010/04/25 16:39:45 przez www, 0
varabi:
   #java #rmi i rozpraszanie całek :P

Pobierz obrazek (73.6kiB)
2010/04/25 15:18:48 przez www, 0
varabi:
   #gra #kosz Rozluźniająco - wkurzająca :) Uwaga - wciąga. [www.onlinegames.com]

Pobierz obrazek (102.2kiB)
2010/04/25 12:34:46 przez www, 0
varabi:
   #projekt Symulator sieci komórkowej. Pierwsze podejście do interfejsu i pierwsza wersja, która w ogóle cokolwiek robi - rysuje siatkę stacji bazowych. :D

Pobierz obrazek (161.3kiB)
2010/04/16 08:13:33 przez www, 0
« Strona 5 »
varabi
Software developer


Photostream Blablog 

Archiwa