varabi:
   #visud Agresywne stwory, które atakują znienacka, próby ucieczki z walki, rozwój postaci, reinkarnacja stworów i wiele innych już działają... A będzie więcej :)

Pobierz obrazek (91.1kiB)
2011/06/30 12:46:47 przez www, 0
varabi:
   Żeby nie było, że się nic nie dzieje z #visud - walka (obrażenia zależne od sprzętu, zręczności, kondycji itp), zdobywanie doświadczenia, gubienie przedmiotów..

Pobierz obrazek (200.6kiB)
2011/06/30 12:41:43 przez www, 0
varabi:
   [blip.pl] moim zdaniem bardziej podobna jest [rdir.pl] #opera. Zresztą, już się przyzwyczaiłem, choć ba początku brakowało mi kolorków
2011/06/29 17:11:52 przez api, 0
varabi:
   Wesoła gromadka spaceruje sobie po okolicy (silnik #visud)

Pobierz obrazek (101.1kiB)
2011/06/24 08:35:23 przez www, 0
varabi:
   I ostatnia rzecz w tym etapie dla edytora #visud - umieszczanie potworów w lokacjach - już działa.
2011/06/23 08:56:53 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud wzbogacony został właśnie funkcjami określania zachowania potwora oraz dodawania przedmiotów, które można zdobyć w walce z takim osobnikiem.
2011/06/21 16:23:57 przez xmpp, 0
varabi:
   #visud edytor - tworzenie potworów :]
2011/06/19 18:38:51 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud - określanie wpływu poziomu na parametry klasy (to jest naprawdę niezłe - zapewnia równowagę w przyrodzie ;)))
2011/06/18 20:34:06 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud umożliwia określenie warunków kończących grę oraz definicję progów rozwoju postaci.
2011/06/18 11:49:22 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud pozawala teraz na zarządzanie przedmiotami oraz przeglądanie współczynników postaci za pomocą GUI, jako alternatywa dla komend.
2011/06/18 11:48:04 przez xmpp, 0
varabi:
   #visud Poprawiłem kilka drobnych błędów. W zasadzie wszystko jest OK, więc niedługo etap III.
2011/06/16 14:45:53 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud - zakładanie/zdejmowanie ubrania/uzbrojenia (np. hełm, zbroja, biżuteria), wyjmowanie/chowanie broni/przedmiotów z inwentarza - do rąk & odwrotnie
2011/06/13 15:26:23 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #vidus - otwieranie kontenetów

Pobierz obrazek (120.5kiB)
2011/06/12 17:25:28 przez www, 0
varabi:
   Silnik #visud - otwieranie przejść za pomocą przedmiotów. Przejście może być zamknięte w sposób złożony, np. drzwi mogą mieć 3 zamki i potrzebne będą 3 klucze.
2011/06/12 16:09:28 przez xmpp, 0
varabi:
   //blabler.pl/s/im-555444945 #opera Pewnie nie. Ostatnio za napisanie posta wskazującego błędy dostałem warninga za trollowanie :PP
2011/06/12 11:26:39 przez www, 0
varabi:
   //blabler.pl/s/im-555392843 Zaraz po publikacji, kiedy go otworzyłem #opera zaliczyła crash, więc link poleciał (prócz zgłoszenia) również w crashlogu. ;)
2011/06/12 08:34:06 przez xmpp, 0
varabi:
   #opera //blabler.pl/s/im-555391191 Na fali wkurzenia tym faktem zrobiłem film [www.youtube.com]
2011/06/12 08:27:52 przez www, 0
varabi:
   #opera gubi zawartość stron (dowolne elementy, najłatwiej jednak wyłapać to na obrazkach). Przy okazji - odświeżanie obrazka z menu podręcznego też nie działa.
2011/06/12 08:26:35 przez www, 0
varabi:
   Silnik #visud i obsługa przedmiotów - cz 2

Pobierz obrazek (116.0kiB)
2011/06/11 13:52:37 przez www, 0
varabi:
   Mały przedsmak obsługi przedmiotów w silniku #visud

Pobierz obrazek (102.8kiB)
2011/06/11 09:48:33 przez www, 0
varabi:
   #opera //blabler.pl/s/im-550226621 Znany błąd - rozwiązanie: [my.opera.com]
2011/06/09 15:43:33 przez www, 0
varabi:
   I coś naprawdę ekstra, czego nie planowałem - edytor #visud - opcja określenia położenia przedmiotu w ramach lokacji. +10 do realizmu ;)
2011/06/08 17:56:32 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud pozwala już na wszelkie manipulacje klasami i rasami postaci oraz przedmiotami, które były planowane na ten etap.
2011/06/07 17:45:47 przez xmpp, 0
varabi:
   W edytorze #visud można umieszczać przedmioty w lokacjach.
2011/06/07 17:39:41 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud pozwala teraz na określenie zawartości inwentarza, czyli przedmiotów, z którymi gracz rozpoczyna przygodę.
2011/06/07 15:41:11 przez xmpp, 0
varabi:
   Skoro #visud obsługuje przedmioty - analogicznie do przejść czasowych można utworzyć przejście zamknięte, które otwiera przedmiot. Np. drzwi otwierane kluczem.
2011/06/07 13:35:38 przez xmpp, 0
varabi:
   Przykro patrzeć, jak #opera dostaje po tyłku [ranking.pl] Ale skoro na merytoryczne uwagi reagują banami użytkowników, nauka będzie bolała.
2011/06/04 09:34:57 przez xmpp, 0
varabi:
   //blabler.pl/s/im-544270153 #libreoffice 3.3.2 tego nie miał i proponuję przy nim zostać.
2011/06/03 18:33:09 przez xmpp, 0
varabi:
   Kilka testów #libreoffice 3.4 próbuje każdorazowo po zamknięciu writera odzyskiwać dokumenty. Zmienia się rozmiar pliku. Dotyczy tych o złożonej zawartości.
2011/06/03 18:32:20 przez xmpp, 0
varabi:
   #libreoffice 3.4 - lista zmian: [www.libreoffice.org]
2011/06/03 14:42:36 przez xmpp, 0
varabi:
   Za pomocą edytora #visud da się tworzyć skrzynki, pojemniki, kontenery czyli przedmioty zawierające przedmioty otwierane za pomocą przedmiotów ;)
2011/06/02 21:37:55 przez xmpp, 0
varabi:
   //blabler.pl/s/im-542715813 Przedmioty mogą być różnego typu. Niektórych nie da się zabrać. Jedne wpływają na fabułę, inne na zachowanie postaci...
2011/06/02 14:45:24 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud umożliwia tworzenie i zarządzanie przedmiotami, które mogą być rozrzucone po świecie gry. Mogą wpływać na postać gracza.
2011/06/02 14:42:48 przez xmpp, 0
   Strona 1 »
varabi
Software developer


Photostream Blablog 

Archiwa