varabi:
   [^stivo] Prawie ;) Brak jest w zakładce informacji o pełnej dacie, więc sortowanie odbywa się po roku (w ramach którego może być nie po kolei). Zawsze jednak lepiej przeglądać taką listę niż szukać w całej.
2013/10/20 16:34:46 przez www, 0
varabi:
   Wtyczka do #opera sortująca filmy wg daty produkcji w zakładce "Chcę obejrzeć" na #filmweb [varabi.ovh.org]
2013/10/20 14:54:40 przez www, 1
varabi:
   Gdyby ktoś szukał wtyczki do obsługi #freemarker.a dla #netbeans.a [svn.java.net]
2013/08/22 16:46:27 przez xmpp, 0
varabi:
   Prosta baza filmów #java spring + moduł warstw z #vicms jako przykład użycia #filmweb API: [www.youtube.com]
2013/08/18 14:00:45 przez xmpp, 0
varabi:
   cdn... [pawel.talacha.info]
2011/08/09 08:40:32 przez xmpp, 0
varabi:
   Stwierdziłem, że etap V #visud, w którym miały być m.in. skille nie jest taki ważny na razie, więc będzie później. Tymczasem przerwa.
2011/08/01 15:11:11 przez xmpp, 0
varabi:
   #blip [interaktywnie.com] Od dawna nic się nie działo i to było do przewidzenia. GG to taki nasz Oracle - czego dotknie to zepsuje ;)
2011/08/01 12:05:15 przez xmpp, 0
varabi:
   W ogóle #libreoffice seria 3.4 jest strasznie zepsuta :/ Pozostaje używanie 3.3.3 lub nawet starego #openoffice
2011/07/28 10:00:44 przez xmpp, 0
varabi:
   #libreoffice 3.4.2 RC3 [www.mail-archive.com] (nadal bez poprawek przypisów i eksportu do pdf, co dyskwalifikuje go zupełnie) :P
2011/07/28 09:53:08 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud - ostatni element układanki - skończony handel.
2011/07/27 18:08:56 przez xmpp, 0
varabi:
   Pierwszy film prezentujący #visud (więcej szczegółów: [varabi.ovh.org] - [www.youtube.com]
2011/07/26 14:00:43 przez www, 0
varabi:
   Odpoczywanie na otwartej przestrzeni po zmroku może okazać się zgubne... (#visud)

Pobierz obrazek (109.7kiB)
2011/07/25 22:34:05 przez www, 0
varabi:
   Silnik #visud - działają lokacje typu bank oraz regeneracja jednego z typów energii przez odpoczynek.
2011/07/25 18:40:31 przez xmpp, 0
varabi:
   Questy w silniku #visud już działają.
2011/07/22 16:57:23 przez xmpp, 0
varabi:
   Czasami przypisy powodowały crash całego writera (#libreoffice), ale zostało to już naprawione. Wszystko powinno być ok do stabilnej wersji we czwartek.
2011/07/22 15:45:31 przez xmpp, 0
varabi:
   #libreoffice - wywałka dokumentu, jeśli przypisy znajdują się w paragrafie przechodzącym na następną stronę - zostanie prawdopodobnie usunięta w ciągu tygodnia
2011/07/22 15:42:00 przez xmpp, 0
varabi:
   Fabułę gier w #visud tworzyć można za pomocą wieloetapowych questów (zadań) różnego rodzaju, co obsługuje edytor.
2011/07/13 17:34:52 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud - Po świecie chodzą NPC, można z nimi pogadać

Pobierz obrazek (178.0kiB)
2011/07/07 09:33:36 przez www, 0
varabi:
   #visud etap IV: Edytor pozwala już na tworzenie bohaterów niezależnych (NPC) oraz umieszczanie ich w lokacjach.
2011/07/04 09:56:21 przez xmpp, 0
varabi:
   Postanowiłem namierzyć buga ze startującym odzyskiwaniem dokumentu #libreoffice. Winowajcą okazały się być przypisy.
2011/07/02 13:01:16 przez xmpp, 0
varabi:
   #visud Agresywne stwory, które atakują znienacka, próby ucieczki z walki, rozwój postaci, reinkarnacja stworów i wiele innych już działają... A będzie więcej :)

Pobierz obrazek (91.1kiB)
2011/06/30 12:46:47 przez www, 0
varabi:
   Żeby nie było, że się nic nie dzieje z #visud - walka (obrażenia zależne od sprzętu, zręczności, kondycji itp), zdobywanie doświadczenia, gubienie przedmiotów..

Pobierz obrazek (200.6kiB)
2011/06/30 12:41:43 przez www, 0
varabi:
   [blip.pl] moim zdaniem bardziej podobna jest [rdir.pl] #opera. Zresztą, już się przyzwyczaiłem, choć ba początku brakowało mi kolorków
2011/06/29 17:11:52 przez api, 0
varabi:
   Wesoła gromadka spaceruje sobie po okolicy (silnik #visud)

Pobierz obrazek (101.1kiB)
2011/06/24 08:35:23 przez www, 0
varabi:
   I ostatnia rzecz w tym etapie dla edytora #visud - umieszczanie potworów w lokacjach - już działa.
2011/06/23 08:56:53 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud wzbogacony został właśnie funkcjami określania zachowania potwora oraz dodawania przedmiotów, które można zdobyć w walce z takim osobnikiem.
2011/06/21 16:23:57 przez xmpp, 0
varabi:
   #visud edytor - tworzenie potworów :]
2011/06/19 18:38:51 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud - określanie wpływu poziomu na parametry klasy (to jest naprawdę niezłe - zapewnia równowagę w przyrodzie ;)))
2011/06/18 20:34:06 przez xmpp, 0
varabi:
   Edytor #visud umożliwia określenie warunków kończących grę oraz definicję progów rozwoju postaci.
2011/06/18 11:49:22 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud pozawala teraz na zarządzanie przedmiotami oraz przeglądanie współczynników postaci za pomocą GUI, jako alternatywa dla komend.
2011/06/18 11:48:04 przez xmpp, 0
varabi:
   #visud Poprawiłem kilka drobnych błędów. W zasadzie wszystko jest OK, więc niedługo etap III.
2011/06/16 14:45:53 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #visud - zakładanie/zdejmowanie ubrania/uzbrojenia (np. hełm, zbroja, biżuteria), wyjmowanie/chowanie broni/przedmiotów z inwentarza - do rąk & odwrotnie
2011/06/13 15:26:23 przez xmpp, 0
varabi:
   Silnik #vidus - otwieranie kontenetów

Pobierz obrazek (120.5kiB)
2011/06/12 17:25:28 przez www, 0
   Strona 1 »
varabi
Software developer


Photostream Blablog 

Archiwa