|
varabi: Edytor #visud dorobił się panelu zarządzania rasami i klasami. Można tworzyć, określać parametry zarówno postaci dostępnych dla gracza jak i wszelkich stworów. |
|
2011/05/31 15:07:16 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Oczywiście można określać też szczegóły dla typów przejść (jak np. czas otwarcia / zamknięcia dla przejść czasowych), co odzwierciedla się w świecie gry. |
|
Pobierz obrazek (131.6kiB)
|
|
2011/05/29 09:37:19 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Domyślnie lokacje znajdują się od siebie w jednakowych odległościach. Można to jednak zmieniać, co wpływa na czas przemieszczania się między nimi. |
|
Pobierz obrazek (81.7kiB)
|
|
2011/05/27 12:01:39 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: W edytorze #visud można definiować porę dnia rozpoczęcia gry. Silnik symuluje upływ czasu. |
|
2011/05/25 18:03:43 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Po utworzonym w edytorze #visud świecie można już sobie wędrować. Programowanie przy dobrze zrobionym projekcie to przyjemność. ;) |
|
Pobierz obrazek (74.6kiB)
|
|
2011/05/24 18:00:04 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Czas na silnik. Trzeba dogonić funkcjonalnie edytor. Powinno się udać dość szybko. Odczyt z bazy identyczny. Dodałem kolorki do panelu reakcji na komendy. |
|
2011/05/23 21:00:40 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Da się już wczytywać zapisane wcześniej projekty gier z bazy danych do edytora, by kontynuować nad nimi prace. Wszystko, co planowałem w ViSUDEditor v0.2 działa |
|
2011/05/23 15:05:03 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Przejścia pomiędzy lokacjami można tworzyć również z poziomu panelu edycji lokacji. Edytor w wersji 0.2 coraz bliżej. |
|
Pobierz obrazek (30.7kiB)
|
|
2011/05/21 18:23:27 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: #visud Wszystkie informacje (nt gry, mapy, lokacji, przejść), które mogą być aktualnie tworzone za pomocą edytora są już odwzorowywane w bazie danych. |
|
2011/05/20 15:15:23 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: java spring + hibernate (JPA) + postgres + applet z edytorem #visud - ufff... działa |
|
2011/05/16 18:38:50 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Wczorajsza prezentacja systemu dla sieci bankomatów zakończona sukcesem. Oprogramowanie się podobało. Wszyscy zadowoleni. |
|
2011/05/14 09:08:04 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Bankomat po drugiej serii testów - ostatnie poprawki. |
|
2011/05/11 21:27:03 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #visud editor W zasadzie już można wygodnie tego używać i budować świat gry w postaci dowolnego układu połączonych lokacji. |
|
2011/05/08 17:42:29 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor zaczyna mi się podobać :) tworzenie ścieżek (drag'n drop), usuwanie (ppm), dodawanie (dwuklik lpm) - wszystko z poziomu mapy. |
|
2011/05/08 17:40:56, 0 ♥
|
|
varabi: #visud editor Kilka poprawek wizualnych (m.in. strzałki na mapie pokazują przejścia), poprawka w odświeżaniu i jedna wywałka, która się zakamuflowała. |
|
2011/05/08 13:53:57 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor: usuwanie przejść pomiędzy lokacjami i takie tam... Jutro dodam tworzenie bez użycia menu - za pomocą drag n drop na mapie. |
|
2011/05/07 19:14:58 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: W obrębie systemu #wyraz wyłączone, a silnik #ie9 i tak wyświetla Clear Type. Męczy to oczy. Ale skoro wywalili opcję wyłączenia tego to ja wywalam IE9. |
|
2011/05/06 09:11:58 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Zainstalował mi się #ie9 i teraz we wszystkich programach korzystających z jego silnika mam rozmazane czcionki. Clear Type HTML już się w tym IE nie da wyłączyć |
|
2011/05/06 09:00:23 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor: ustawianie przejść pomiędzy lokacjami (ścieżek), optymalizacje |
|
2011/05/06 08:23:32 przez xmpp, 0 ♥
|
|
|