|
varabi: Silnik #visud - otwieranie przejść za pomocą przedmiotów. Przejście może być zamknięte w sposób złożony, np. drzwi mogą mieć 3 zamki i potrzebne będą 3 klucze. |
|
2011/06/12 16:09:28 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: //blabler.pl/s/im-555444945 #opera Pewnie nie. Ostatnio za napisanie posta wskazującego błędy dostałem warninga za trollowanie :PP |
|
2011/06/12 11:26:39 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: //blabler.pl/s/im-555392843 Zaraz po publikacji, kiedy go otworzyłem #opera zaliczyła crash, więc link poleciał (prócz zgłoszenia) również w crashlogu. ;) |
|
2011/06/12 08:34:06 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #opera gubi zawartość stron (dowolne elementy, najłatwiej jednak wyłapać to na obrazkach). Przy okazji - odświeżanie obrazka z menu podręcznego też nie działa. |
|
2011/06/12 08:26:35 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: I coś naprawdę ekstra, czego nie planowałem - edytor #visud - opcja określenia położenia przedmiotu w ramach lokacji. +10 do realizmu ;) |
|
2011/06/08 17:56:32 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud pozwala już na wszelkie manipulacje klasami i rasami postaci oraz przedmiotami, które były planowane na ten etap. |
|
2011/06/07 17:45:47 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud pozwala teraz na określenie zawartości inwentarza, czyli przedmiotów, z którymi gracz rozpoczyna przygodę. |
|
2011/06/07 15:41:11 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Skoro #visud obsługuje przedmioty - analogicznie do przejść czasowych można utworzyć przejście zamknięte, które otwiera przedmiot. Np. drzwi otwierane kluczem. |
|
2011/06/07 13:35:38 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Przykro patrzeć, jak #opera dostaje po tyłku [ranking.pl] Ale skoro na merytoryczne uwagi reagują banami użytkowników, nauka będzie bolała. |
|
2011/06/04 09:34:57 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Kilka testów #libreoffice 3.4 próbuje każdorazowo po zamknięciu writera odzyskiwać dokumenty. Zmienia się rozmiar pliku. Dotyczy tych o złożonej zawartości. |
|
2011/06/03 18:32:20 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Za pomocą edytora #visud da się tworzyć skrzynki, pojemniki, kontenery czyli przedmioty zawierające przedmioty otwierane za pomocą przedmiotów ;) |
|
2011/06/02 21:37:55 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: //blabler.pl/s/im-542715813 Przedmioty mogą być różnego typu. Niektórych nie da się zabrać. Jedne wpływają na fabułę, inne na zachowanie postaci... |
|
2011/06/02 14:45:24 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud umożliwia tworzenie i zarządzanie przedmiotami, które mogą być rozrzucone po świecie gry. Mogą wpływać na postać gracza. |
|
2011/06/02 14:42:48 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Edytor #visud dorobił się panelu zarządzania rasami i klasami. Można tworzyć, określać parametry zarówno postaci dostępnych dla gracza jak i wszelkich stworów. |
|
2011/05/31 15:07:16 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Oczywiście można określać też szczegóły dla typów przejść (jak np. czas otwarcia / zamknięcia dla przejść czasowych), co odzwierciedla się w świecie gry. |
|
Pobierz obrazek (131.6kiB)
|
|
2011/05/29 09:37:19 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Domyślnie lokacje znajdują się od siebie w jednakowych odległościach. Można to jednak zmieniać, co wpływa na czas przemieszczania się między nimi. |
|
Pobierz obrazek (81.7kiB)
|
|
2011/05/27 12:01:39 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: W edytorze #visud można definiować porę dnia rozpoczęcia gry. Silnik symuluje upływ czasu. |
|
2011/05/25 18:03:43 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Po utworzonym w edytorze #visud świecie można już sobie wędrować. Programowanie przy dobrze zrobionym projekcie to przyjemność. ;) |
|
Pobierz obrazek (74.6kiB)
|
|
2011/05/24 18:00:04 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Czas na silnik. Trzeba dogonić funkcjonalnie edytor. Powinno się udać dość szybko. Odczyt z bazy identyczny. Dodałem kolorki do panelu reakcji na komendy. |
|
2011/05/23 21:00:40 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Da się już wczytywać zapisane wcześniej projekty gier z bazy danych do edytora, by kontynuować nad nimi prace. Wszystko, co planowałem w ViSUDEditor v0.2 działa |
|
2011/05/23 15:05:03 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Przejścia pomiędzy lokacjami można tworzyć również z poziomu panelu edycji lokacji. Edytor w wersji 0.2 coraz bliżej. |
|
Pobierz obrazek (30.7kiB)
|
|
2011/05/21 18:23:27 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: #visud Wszystkie informacje (nt gry, mapy, lokacji, przejść), które mogą być aktualnie tworzone za pomocą edytora są już odwzorowywane w bazie danych. |
|
2011/05/20 15:15:23 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: java spring + hibernate (JPA) + postgres + applet z edytorem #visud - ufff... działa |
|
2011/05/16 18:38:50 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Wczorajsza prezentacja systemu dla sieci bankomatów zakończona sukcesem. Oprogramowanie się podobało. Wszyscy zadowoleni. |
|
2011/05/14 09:08:04 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Bankomat po drugiej serii testów - ostatnie poprawki. |
|
2011/05/11 21:27:03 przez xmpp, 0 ♥
|
|
|