|
varabi: #visud editor W zasadzie już można wygodnie tego używać i budować świat gry w postaci dowolnego układu połączonych lokacji. |
|
2011/05/08 17:42:29 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor zaczyna mi się podobać :) tworzenie ścieżek (drag'n drop), usuwanie (ppm), dodawanie (dwuklik lpm) - wszystko z poziomu mapy. |
|
2011/05/08 17:40:56, 0 ♥
|
|
varabi: #visud editor Kilka poprawek wizualnych (m.in. strzałki na mapie pokazują przejścia), poprawka w odświeżaniu i jedna wywałka, która się zakamuflowała. |
|
2011/05/08 13:53:57 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor: usuwanie przejść pomiędzy lokacjami i takie tam... Jutro dodam tworzenie bez użycia menu - za pomocą drag n drop na mapie. |
|
2011/05/07 19:14:58 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: W obrębie systemu #wyraz wyłączone, a silnik #ie9 i tak wyświetla Clear Type. Męczy to oczy. Ale skoro wywalili opcję wyłączenia tego to ja wywalam IE9. |
|
2011/05/06 09:11:58 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Zainstalował mi się #ie9 i teraz we wszystkich programach korzystających z jego silnika mam rozmazane czcionki. Clear Type HTML już się w tym IE nie da wyłączyć |
|
2011/05/06 09:00:23 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: visud editor: ustawianie przejść pomiędzy lokacjami (ścieżek), optymalizacje |
|
2011/05/06 08:23:32 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #visud.engine Pierwsze próby z layoutem. Wprowadzanie komend. Wywoływanie komend z historii. |
|
2011/04/28 09:11:49 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Nareszcie mogę zająć się przyjemnościami. Zaczynam implementację jednego z modułów #visud |
|
2011/04/26 14:59:25 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Przy okazji - należą się pochwały dla Piotra za protokół komunikacyjny i ogarnianie wszystkiego, co kto robi. :) |
|
2011/04/20 20:51:32 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Bankomat realizuje już wszystkie funkcje, jakie były zaprojektowane. Jak się chłopaki uwiną z centralą trzeba będzie przetestować wszystko. |
|
2011/04/20 20:50:14 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Projekt #visud prawie skończony. Jeśli to kiedyś powstanie w całości to będzie to prawdziwy potwór. :D |
|
2011/03/25 15:16:51 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Głupia literka ą w #staruml. Trzeba ją wklejać ciągle, bo się napisać nie da. :P A i tak program do modelowania dla mnie najlepszy. |
|
2011/03/16 10:49:59 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: Analiza dla urządzeń końcowych w sieci bankomatów zakończona. |
|
2011/03/12 14:21:16 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Hehe. Wygląda na to, że tak od niechcenia zrobiłem to osadzanie kodu w #vicms :P Średnio to optymalne, ale chyba działa bezbłędnie. |
|
2011/02/09 12:35:26 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: //blabler.pl/s/im-331082739 Namierzyć to trudno. Będę musiał przerobić kilka rzeczy. Zajrzę do tego ponownie, jak mnie wena dopadnie. ;P |
|
2011/02/07 21:59:37 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Myślałem, że uda mi się wypuścić nowy #vicms w tym tygodniu, ale trafił się wredny błąd logiczny, który jest dość przykry w skutkach i pojawia się prawie losowo |
|
2011/02/07 21:54:59 przez www, 0 ♥
|
|
varabi: Ale się błędu naszukałem. #facebook trzyma w cacheu dane stron klikniętych jako like przez... no, długo i zmiany w kodzie przy pobieraniu danych nie działały |
|
2011/02/03 17:05:32 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #vicms Jeszcze trochę testów. Jeśli nie znajdą się bugi, po południu będzie do pobrania. |
|
2011/01/12 09:19:00 przez xmpp, 0 ♥
|
|
varabi: #vicms Kilka poprawek bezpieczeństwa, optymalizacji i poprawki dla IE. Jutro nowa wersja. :) |
|
2011/01/11 23:04:59 przez xmpp, 0 ♥
|
|
|