boni01:
   [^boni01] #kerbal Chyba nie chciałbym być w kabinie wyrzutni, kiedy ją tak podrywa przy starcie rakietki ;)

Pobierz obrazek (243.0kiB)
2015/06/08 20:10:47 przez www, 0
boni01:
   #kerbal A tu balistyczny krótkiego zasięgu, przy tym kącie i SAS, 16,3km. Musiałem parę kółek dołożyć wyrzutni, ale ogólnie, to jest aż za łatwe...

Pobierz obrazek (313.9kiB)
2015/06/08 20:07:16 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal A trafienie takim cruise w cel, hm, typowy dla cruise, jest trywialne...

Pobierz obrazek (286.5kiB)
2015/06/08 19:50:24 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal Efektownie wyrywa ją z kapci - wyrzut z wyrzutni na krzywy ryj, potem łapie prędkość od boostera i leci poziomo. I musiałem wrócić z dodatkowymi skrzydełkami, jak IRL w cruise, bo wyraźnie gorzej startowała bez.

Pobierz obrazek (248.2kiB)
2015/06/08 19:37:15 przez www, 2
boni01:
   [^boni01] #kerbal Zasięg jakieś 250km (jeśli wystartuje, bo na razie startuje dobrze raz na trzy), głowica burząco-zapalająca, 750kg monopaliwa.
2015/06/08 19:17:31 przez www, 0
boni01:
   [<usunięty>] Nie, tacy są wyznaczani na ochotnika do testowania nowatorskich rakiet, np. takich odchudzonych, bez zbędnych gadżetów jak np. spadochrony.
2015/06/08 19:14:00 przez www, 0
boni01:
   #kerbal Pocisk manewrujący na mobilnej wyrzutni. KSP to niezła symulacja, więc potrzebuje do startu boostera prochowego, jak IRL.

Pobierz obrazek (320.1kiB)
2015/06/08 19:07:26 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] O rany, jak mu dodałem mały płaty, poszedł z wyrzutni jak cruise, 30m nad gruntem płasko o_O to już chyba wiem, co będę wieczorem robił ;)
2015/06/08 14:22:47 przez www, 1
boni01:
   [^vauban] Stary, ja tu pracuję ;) to wystrugałem w czasie lanczu...
2015/06/08 14:21:27 przez www, 1
boni01:
   #kerbal [^vauban] Consider it done. A lemiesz niepotrzebny, ładnie wyrzutnik oddziela rakietę. Tylko trochę wiotki pojazd i chybotliwy, ale daje radę.

Pobierz obrazek (236.6kiB)
2015/06/08 14:18:08 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Tru, na mapie mam wyłączone, ale jak mnie nagle przy nerwowym dokowaniu mija jakiś złom/marker z v.wzg rzędu 1km/s, to niemiłe... wczoraj sprawdziłem, pokazało >100 sztuk odpadów na LEO
2015/06/08 10:37:26 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] A, w sensie katiuszy/MLRS czy w wersji max, SCUDa? To na pewno jest do zrobienia, lajcik. Ja testowałem różności z samolotów, jest problem, że małe nie latają i startują dobrze przy 100m/s platformy, a duże są nie w skali
2015/06/08 10:32:58 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] [^vauban] Swoją drogą, mam tyle latającego złomu na LEO (LKO w zasadzie), że można by się pobawić w ASAT (i zamienić 30 sporych złomów w 200szt. drobiazgu)
2015/06/08 10:25:00 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Pomysł to jedno, ale czy rzeczywiście znajdziesz odpowiednio małe i dobrze latające w KSP to drugie, myślisz że nie próbowałem ;) Bomby z najmniejszych zbiorników monoprop są łatwiejsze (ale zaskakująco ciężkie...)
2015/06/08 10:21:48 przez www, 0
boni01:
   [^janekr] Gotowców nie ma, ale to sandbox, można wszystko. "Stare lotnisko" na wyspie obok kosmodromu zbombardowałem już parę razy, ICBM (takie bardziej z "Tęczy grawitacji"...) to przecież połowa początku gry, ASAT też można zrobić.
2015/06/08 09:45:31 przez www, 0
boni01:
   [^schizykrzycha] Istnieje wiele b. skutecznych proszków na karaluchy, ja znam przynajmniej kilka. Ale zaraz się okaże, że nierozsądnie chiałubyś, żeby od tego proszku zdechły karaluchy, ale ludzie w okolicy przeżyli?
2015/06/08 09:42:43 przez www, 1
boni01:
   #kerbal [^boni01] Jak się ma o sekcję kadłuba więcej z paliwem, to się wraca spoko (ale lata się coraz bardziej jak klocem). I muszę se jakąś bardziej imponującą SS zrobić, bo dokujące duże wahadłowce/Orły/itp czynią obecną nikczemną

Pobierz obrazek (170.1kiB)
2015/06/08 02:44:19 przez www, 3
boni01:
   #kerbal Łazik-ciągnik-panzerkampfwagen zrzucony. Ale tym razem 3km w bok (i nie dałem rady wylądować na nocnej stronie, musiałem doczekać świtu). Teraz trzeba wystartować...

Pobierz obrazek (160.3kiB)
2015/06/08 01:06:39 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] I właśnie dlatego nie palę się do upgrade, bo bardzo podoba mi się aerodynamika jako ozdobnik a nie problem ;)
2015/06/07 22:56:19 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Mam wrażenie, że w mojej becie KSP jeszcze nie ma takich ekstrawagancji; niektórych szczegółów pojazdów jakie masz na screenshotach też nie mam.
2015/06/07 22:26:05 przez www, 0
boni01:
   [^arturcz] Tru, ale przy atmosferze nawet bym nie próbował; w próżni można lecieć 500m/s nad samą powierzchnią i modlić się, żeby ten grzbiet na wprost miał 4700 a nie 4800m...
2015/06/07 22:23:51 przez www, 1
boni01:
   #kerbal [^boni01] Done. Ale nie z każdej strony dało się podpiąć to bydlę, bo tu jednak lekkie zbocze jest, a nie równina. No to teraz trzeba by jakiś łazik albo coś innego fajnego przynieść.

Pobierz obrazek (214.9kiB)
2015/06/07 19:00:44 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal A cysterna pomaluśku (bo >4m/s na takim podwoziu przy tej wadze, to śmierć w oczach) dojeżdża do bazy Alfa

Pobierz obrazek (152.7kiB)
2015/06/07 18:42:41 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal Orzeł odleciał z niejakim trudem (za 4 razem, trymowanie i manewry na starcie nad cysterną - wyższa akrobacja...), muszę im dodać paliwa, bo znowu brakło 40m/s i musiałem RCSami wyrabiać, lecąc 300m nad górami
2015/06/07 18:41:11 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Cysterna wypadła lajtem, jak łazik, nie jak moduł bazy, który klinował się i w ogóle nie chciał współpracować. Ale teraz trzeba wytrymować odciążonego Orła i odlecieć znad cysterny...

Pobierz obrazek (214.6kiB)
2015/06/07 18:04:55 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal No i 100t wieloryb liegancko siadł, pół kilometra od bazy (to małe czarne L na równinie). Ta wersja lata wporzo i nawet wygląda IMHO zgrabnie. A tera rozładunek (BTW dobrze że przed nocą zdąrzyłem).

Pobierz obrazek (206.2kiB)
2015/06/07 18:00:05 przez www, 2
boni01:
   [^arturcz] Lądowanie, te moje Orły zrzucają z ładowni stojąc na glebie, po czym ew. odlatują, jeśli cofniesz po moich #kerbal spamach, to były screeny z łazikiem tak wypuszczonym (ok, cysterna itp nie przechodzą pod brzuchem Orła
2015/06/07 17:36:24 przez www, 0
boni01:
   #kerbal A dzisiaj Orzeł 3.0, wiezie do bazy księżycowej ciągnik-cysternę.

Pobierz obrazek (195.6kiB)
2015/06/07 16:26:03 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Dokładnie tak.
2015/06/07 16:23:44 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal a to był przypadkiem inżynier i pokazało mi opcję naprawy uszkodzonej podpory... totalnie zapomniałem o takich opcjach. I jest git, a miałem cofać się o 6h gry, bo na co mi krzywo stojąca baza do której nie zadokuję.
2015/06/07 16:23:23 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Wyjąłem jednego Kerbala i łaziłem nim pod i przy module, kombinując czy da się to ruszyć i czy jak przywiozę grubą książkę, da się ten stolik bez jednej nogi wyrównać... nagle przypadkiem kliknąłem uszkodzenie >
2015/06/07 16:21:03 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Otóż zapomniałem, że jak otworzę z klawisza podwozie Orła, to otworzy się też podwozie bazy w ładowni, a że zaczepiło o burtę i wszystko kiwało się w locie, uszkodziło jedną nogę i moduł stanął krzywo >
2015/06/07 16:19:32 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal (nie mam screenów ale) Dlaczego zawsze dobrze zestrojona gra-sandbox jest 43x lepsza niż scenariusze? Bo przypadkiem tworzy takie jakich nikt normalny nie stworzy. >
2015/06/07 16:16:27 przez www, 0
« Strona 9 »
Boni (boni01)

Photostream Blablog 

Archiwa