|
boni01: [^gammon82] Nie rozumiesz łóżka, to takie przykre; a łóżko tak bardzo stara się ciebie zrozumieć, dlaczego od niego uciekasz co rano, porzucasz wręcz, a jednak potem wracasz, tak bardzo zmęczony. Bo ono i tak cię kocha. |
|
2016/02/19 20:59:32 przez www, 2 ♥
|
|
boni01: Potencjometr w jednym wzmacniaczu lekko skrzypi na minimum, stąd nie będzie na minimum i stąd sąsiedzi posłuchają razem z nami i niech się cieszą, że to Live a nie, powiedzmy, Manson czy inny Prokofiev. |
|
2016/02/19 20:26:16 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Albo że ice-skate jest młodsze niż airliner... o_O Albo "1922 - Gramophile - Noun - An enthusiast of the gramophone and gramophone records." ;) Z drugiej strony - nitpick jest dopiero z 1956??? |
|
2016/02/19 10:56:43 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Kij z zabawą, ale jakże ciekawa jest ta lista sama w sobie! "1909 - Nutarian - Noun - A vegetarian whose diet is based on or confined to nut products.". Nihil novi sub fucking sol. |
|
2016/02/19 10:47:21 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: Jechałem dziś chwilę za Octavią nówką i zacząłem dumać nad jej bezsensownymi dwoma wydechami, po czem zauważyłem znaczek RS, czyli to golf GTI koło 200KM? Ale jak poszedłem doczytać cotoje, wpadłem na "Performance Sound Generator" i poległem... |
|
2016/02/19 10:37:24 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: Chyba dostanie ksyfkę "dostawczak", bo bardzo wyraźnie dostarcza dużo radości i frajdy, nawet tych bardzo trudnych momentach, jak: w drodze do sztolni pekabu. A w tle, to wbrew pozorom Szkocja, nie Radom. |
|
Pobierz obrazek (550.3kiB)
|
|
2016/02/19 09:56:58 przez www, 2 ♥
|
|
boni01: [^janekr] A myślałem, że to ja nieco przeginam, szukając analogii wywrotek motorów i SUVów... ;D |
|
2016/02/19 08:45:48 przez www, 1 ♥
|
|
boni01: [^boni01] to #wyraz myślałem że na serce zejdę - spodziewałem się podświadomie że będzie zyg-mig-zyg jak maluchem, a ta krowa leciała lewolewolewojezulewo-prawoprawoprawokurwaprawo-lewolewolewo itd o wiele za "długo" ;) |
|
2016/02/19 01:07:45 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] No maluch też ;) też RWD i fogóle ;D Tyle, że właśnie - wyżej środek ciężkości, mały, krótki, wszystko działo się 3x szybciej niż w normalnych RWD. Jak się przesiadłem w scorpio z malucha i świadomie mały drift spróbowałem > |
|
2016/02/19 01:05:27 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Wtedy się dowiedziałem że dwu ziomków może malucha przewrócić z powrotem na kółka, ile kosztuje szyba przednia i jak się naprawia dach maluszka. Tyle wiedzy, bodaj już w drugim miesiącu ujeżdżania "pomarańczowego pierdziela". |
|
2016/02/19 01:00:48 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Jak się zastanowić, maluchy też miały wyważenie jak SUVy, bliżej motorów niż samochodów wzg. efektu highside. Tym pierwszym na samym początku to zrobiłem, w średnim drifcie niespodziewaną przyczepność zapewnił głaz w koło ;) |
|
2016/02/19 00:58:18 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] No musisz mi to kiedyś przy piwie narysować, bo pojąć nie idzie co i jak żeś zmalował... |
|
2016/02/19 00:51:19 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Niekoniecznie ;) BTW tylko raz mi się świadomie udało przełamać, drugim maluchem, zamiast rowa i płota zrobiłem leganckie 180 stopni i zatrzymałem się ideolo na poboczu, tyle, że w stronę do domu a nie do pracy ;) |
|
2016/02/19 00:48:40 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] [^boni01] Przeważnie człowiek stara się zachować tor jazdy i utrzymać na drodze, zamiast efektownie acz bezpiecznie np. jebnąć w zaspę zamiast w Jelcza (tu minuta ciszy ku czci pierwszego "malucha"). |
|
2016/02/19 00:43:46 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Trochę tak, ale w puszce jest za dużo opcji - jak pisałeś, na motorze albo hamujesz albo kierujesz; w puszce AWD/RWD szykującej immelmana można wypróbować wszelkie głupie ruchy pedałami i kierowniczką i obserwować efekty ;) |
|
2016/02/19 00:41:33 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] No podobnie należałoby w samochodzie/SUVie, szczególniej RWD, ale z doświadczenia - nie wiem jakim Vettelem trzeba być, żeby zdać sobie sprawę "w akcji" przypadkowej, że od tego momentu już nie kontrujemy, tylko gaz/drift |
|
2016/02/19 00:34:55 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Inny przyczynek to czas akcji, mam wrażenie że highside to mgnienie oka i nikt nic nie zdąży zrobić - w jakimś Explo czy Expeditionie idzie to wolniej, no bo masy i przyczepności inne, jest ułamek sekundy na jakieś próby. |
|
2016/02/19 00:18:39 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Możliwe; już nie mówiąc o tym, że w highside na motorze kierownik leci dalej jak widzi, w "a la highside" SUVie czy pickupie kierownik robi ze dwie beczki w puszce, ale jeśli słupki dachu wytrzymają może wyjść cały. |
|
2016/02/19 00:16:12 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] (as: suchy idealny asfalt w lekko mroźny poranek i na łuku jakaś mała kałuża "roztarta" przez samochody nocą, na jakieś 10-15m tylko) |
|
2016/02/19 00:07:39 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Bo samochód jednak poleci dalej driftem, nawet jak drastycznie "wróci" przyczepność; np. gdzie merkur mi leciał "za" lodowiskiem dalej bokiem (ogrodzenie zatrzymało), explo na klejących oponach mógł zrobić ze trzy salta. |
|
2016/02/19 00:03:29 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] No tak, wiem co to jest (z widzenia ofkors), faktycznie, dosyć trudno taką fizykę zrobić samochodem, ale BTW jeśli koniecznie próbować tak się zabić w drifcie, to właśnie jakimś starym wysokim tylnonapędowym SUVem > |
|
2016/02/18 23:58:28 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] A jeśli na kompresowanym winklu przodu była/jest słaba opona, to jest efektowne jak w filmie albo jak Explorer I na firestonach... Czego na pewno nie ma w dwuśladach, to tematów związanych z łapaniem pobocza jedną stroną ;) |
|
2016/02/18 22:52:40 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] W sumie nieco podobnie chodzi(ło) w SUVach (przynajmniej przed powszechną sensowną el. stabilizacją) - mało kto zrolował z samego "wyważenia", przeważnie z hamowania+skręcania i "odbicia" przedniego zawiasu. > |
|
2016/02/18 22:50:16 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Nie znam się na motorach, ale pewnie wzg. położenie środka ciężkości, szczególniej z grubasem jak ja, to ścigacz ma takie jak stare SUVy/pickupy. Bonusowo - połowę przyczepności, przy porównywalnym pędzie ;) |
|
2016/02/18 16:00:28 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Oczyma duszy widziałem jak to pisali w fordzie - prawnicy pokroju Teda ze "Scrubs" rwali łysiny i wrzeszczeli "ale dopiszcie, że tylko pachołki czy deski rozjeżdzać, a psy i dzieci jednak MIJAMY!!!". |
|
2016/02/18 15:50:27 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] BTW okoliczności, po awanturze z Explo I, ford wydał taką broszurkę o używaniu SUV/4x4 (Explo, Rangerów, itp), pamiętam kunsztowne zalecenie, żeby small unanimated object brać między koła, a nie bawić się w testy łosia. > |
|
2016/02/18 15:47:52 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Albo martwić się brakiem poduszek w jakimś starym złomie (mając silnior i pół tony ładnie gnącej się blachy na przodzie...), a nie przejmować się, że byle fiacik z boku zatrzyma się na tunelu środkowym... |
|
2016/02/18 15:42:05 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] IMHO nie ważne, czy idzie o rollover SUVów, czy papierowe drzwi starych solidnych sedanów, itd itp. warto wiedzieć o co kaman, a nie tylko "X jest niebezpieczniejszy od Y". Bez tego łatwo kupić Dustera jak bezpiecznego SUVa. |
|
2016/02/18 15:38:51 przez www, 0 ♥
|
|
|