boni01:
   [^vauban] #kerbal No to lecimy, start średnio udany (bo zgrywam okno startowe z celem na oko); SS Ring-1 na żółtej orbicie, nadlatuje z ok 2300m/s na równikowej 100km; nośna średniej wielkości na parabolce, już bez boosterów

Pobierz obrazek (73.2kiB)
2015/09/20 11:48:18 przez www, 1
boni01:
   [^vauban] To ja też się przyznam - nigdy nie używam tych KSP-gizmo od manewrów ;) patrzę tylko na orbity, markery na orbitach i navball. BTW wkurza, że nie ma odddzielnego prędkościomierza wzg. (nie można wyłączyć navbala a widzieć V)
2015/09/20 11:43:22 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Przez te gadki, właśnie strzelam se ostatni, 6 segment pierścieniowej SS. Nawet nie wiem czy to możliwe, zamknąć taką bryłę w KSP, a jeśli nawet, to czy się nie rozleci od naprężeń od ręki. Zobaczymy w końcu...
2015/09/20 11:39:17 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] Wyjaśnienie dla laikatu - pod X jest "głównie silniki wyłącz" (np. przed wyjściem na precyzyjne dokowanie albo kiedy 100t jest już tylko 2m nad księżycem), pod Z jest "cała naprzód"...
2015/09/20 11:30:03 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Tia, przy dokowaniu palce muszą myśleć równie szybko, jeśli nie szybciej, od głowy... jeśli leżą na właściwych klawiszach; na WSAD itp nie gubię się raczej, ale jak se czasem klepnę Z zamiast X, to ch... mnie i pojazd strzela
2015/09/20 11:27:04 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] Co prawda to jakoś nie chce działać przy dziwnych bryłach i umieszczeniach doków, choć powinno (np. samoloty orbitalne z dokiem na brzuchu). Ale przy dokach osiowych i na bokach i w miarę normalnych bryłach działa ideolo.
2015/09/20 11:23:45 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] Podziwiam (i teraz skumałem, czemu takie długaśne masz rakiety). Co do upierdliwego braku 3D - można próbować celować tylko na navball, czyli zgrywasz po prostu markery i w głowie se robisz seeker 6 osiowy ;)
2015/09/20 11:21:32 przez www, 0
boni01:
   [^vauban] TY GRASZ BEZ DOKOWANIA? umerłem. I prawda, że coś jest na rzeczy "jak z jazdą na rowerze"; zresztą, same dokowanie (as - kilkaset metrów i rzędu <20m/s) to jest pikuś, zgrywanie orbit jest upierdliwe i bywa wredne.
2015/09/20 11:12:38 przez www, 1
boni01:
   [^vauban] Tru. Ale nie ruszam modów czy dodatków, no bo jak wgram coś z dźwigami, zawiasami czy siłownikami, to przecież zacznę wszystko od początku i kolejne 3 miesiące no-lifa będą ;)
2015/09/20 11:00:18 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Kerbalska Armia Czerwona przysyła posiłki naukowcom w centrum badawczym. Jeśli nawet nie pomogą, to może zmotywują. (BTW w sumie, w KSP chyba Armia Zielona powinna być)

Pobierz obrazek (97.2kiB)
2015/09/20 10:42:28 przez www, 3
boni01:
   [^gammon82] [^boni01] #kerbal BTW widoków z kabiny ;) ale funkcjonalnego działa czy railguna czy nawet wyrzutni rakiet, w tej skali nie da się raczej wydłubać w KSP (to tylko dwuteownik udający lufę)

Pobierz obrazek (94.8kiB)
2015/09/20 10:37:17 przez www, 1
boni01:
   #kerbal ^arturcz lansował wczora tezę że jak chce się pograć, to porządny symulator rulez - niech se zrobi we Flight Simulatorze coś takiego ;)

Pobierz obrazek (102.8kiB)
2015/09/20 10:27:01 przez www, 7
boni01:
   [^gammon82] A w KSP widoki z kabin są liche przeważnie, coś jak z Blackbirda, widzisz przyrządy i kawałek horyzontu. Z normalnych ujęć z zewnątrz, owszem, zapiera dech czasami.
2015/09/20 10:24:16 przez www, 0
boni01:
   [^gammon82] Mało kto z tych, którzy przeżyli naprawdę ostre / płaskie korkociągi na naprawdę szybkich odrzutowcach, chwalił potem widoki ;)
2015/09/20 10:20:43 przez www, 0
boni01:
   [^gammon82] Tia, jeśli jeszcze się coś widzi... przy porządnym korkociągu ma się black/redout raczej szybko IIRC, nie mówiąc o dezorientacji i adrenalinie, kiedy się zaczyna >
2015/09/20 10:18:58 przez www, 0
boni01:
   [^gammon82] Mówiłem na początku - IRL technika ryzykowna i niestabilna, w KSP działa. Bo tu nawet fest korkociąg płaski niekoniecznie kończy się rozwałką (przynajmniej w becie 0.9, w 1.0 już tak rurzowo nie ma).
2015/09/20 10:16:42 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal O, to przykład z wczoraj, parabolka balistyczno-szybowcowa, blisko 50km szczyt, znad wielkiej kaldery Kerbin. Potem spada jak szybowiec, itd. obleciałem 1/3 planety i nie wiem czy 1/4 paliwa zużyłem

Pobierz obrazek (72.3kiB)
2015/09/20 10:01:07 przez www, 1
boni01:
   [^gammon82] Jeśli nie ma aerodynamiki, to od czego miałby zacząć taniec? Co do drgań itp - jeśli jest sensownie wyważony i zrobiony, stabilizuje się sam przy reentry; zresztą, w KSP przeważnie lata się z jakąś FbW-stabilizacją włączoną
2015/09/20 09:58:11 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] [^boni01] #kerbal Point w tym, żeby nie dopuścić do niekontrolowanego automatycznego wyłączenia/załączenia silników, bo samolot dostaje takich obrotów, że czasem można przeżyć, ale zyski się straci
2015/09/20 09:54:39 przez www, 0
boni01:
   [^gammon82] Nie ma, kawałek ponad 30-35km leci się po balistycznej (albo trzeba se dołożyć odp. napędy).
2015/09/20 09:51:21 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Powinno to się nazywać "grasshopper" czy coś, nie wiem czy jest jakaś nazwa na takie suborbitale.
2015/09/20 09:50:26 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal i lecimy szybowcem na 40-50km po paraboli, spadamy jak najłagodniej, przy odp. ilości powietrza odpalamy silniki (można się zmieścić gdzieś do 15-16km) i od nowa, zużycie paliwa jakieś 20%. >
2015/09/20 09:49:50 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal BTW w KSP trywialną jest technika, raczej trudna i ryzykowna IRL - sam. jak z obrazka, Mach 3-4, na nie-ramjetach, rozpędza się na wycinku parabolki do 19-20km, przy pierwszym jąknięciu wyłączamy silniki >
2015/09/20 09:47:16 przez www, 0
boni01:
   [^matemaciek] Trzeba było mu napisać, że nie jest doktorem psychologii ale materiałem do badań z psychologii. A nawet, być może do badań niszczących z psychologii, na tak empatycznych twardzielach może warto potestować "Piłę" itp
2015/09/20 09:40:23 przez www, 3
boni01:
   [^arturcz] Zdefiniuj kilkaset, 300-400 osiągał Blackbird na krawędziach przy Mach 3-3.2, zresztą, temperatura go najbardziej ograniczała, IIRC poleciałby deko szybciej, ale rozleciałaby mu się hydraulika i napędy wlotów powietrza.
2015/09/20 09:34:51 przez www, 0
boni01:
   [^arturcz] "Jak zostałem generałem - kampania wrześniowo-ziemniaczana 2015"
2015/09/20 09:25:30 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] A nie, paliwa ma w cholerę dużo, na pół świata starczy przy tej prędkości (tyle, że ma też pustych sekcji kilka, więc wydawało mi się, że zużył już połowę). BTW to max pułap na tych wlotach powietrza, ok 18km zgasną silniki
2015/09/19 23:11:58 przez www, 0
boni01:
   [^boni01] #kerbal Stabilne i szybkie bydlę skądinąd - nieco ponad Mach 4 w locie poziomym na 17km... i może tak sunąć do końca paliwa (którego za wiele nie ma, bo komora zabiera objętość).

Pobierz obrazek (92.1kiB)
2015/09/19 23:07:44 przez www, 2
boni01:
   #kerbal Jak się upchnie 4 silniki zamiast 2, to i fortepian grubo przekroczy barierę dźwięku... (niechcący Mach 2.5 na 12km, i to pomimo złych/za małych wlotów powietrza)

Pobierz obrazek (41.5kiB)
2015/09/19 23:03:10 przez www, 2
boni01:
   [^arturcz] Dokładnie tak. W KSP prawie w ogóle nie gram, ja się nim bawię. W prawdziwe symulatory prawie zawsze musiałem grać, bardzo niewiele było w nich zabawy.
2015/09/19 22:51:18 przez www, 0
boni01:
   [^gammon82] A może żetony miewają wartość częściej niż ludzie.
2015/09/19 22:41:03 przez www, 0
boni01:
   [^arturcz] IMHO różnica między FS itp. a KSP jest jak między modelarstwem redukcyjnym a klockami LEGO, mam tłumaczyć dalej? ;P
2015/09/19 22:39:35 przez www, 1
boni01:
   [^boni01] #kerbal Po czym znowu se polatałem - BTW strasznie trudno obrócić na końcu pasa takiego samolotto, a większego chyba wcale się nie da; promień skrętu duży, wstecznego brak, poza pasem ryzyko, że się rozleci.

Pobierz obrazek (49.3kiB)
2015/09/19 22:34:34 przez www, 1
« Strona 17 »
Boni (boni01)

Photostream Blablog 

Archiwa