|
boni01: [^gammon82] Ba, a jakie ranty ludzie walą o celcjuszach i ich wadach wzg. jakże intuicyjnych farenhejtów! |
|
2016/06/08 11:09:24 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Chociaż nie, wróć, jak mieszkałem na początku sam w Szkocji, to na pewno przeczytałem przepis na żurek, i może coś jeszcze. |
|
2016/06/08 11:08:01 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^evilconcarne] Między firmami (certyfikowanymi we wszelkie otwory cielesne ofkors). Między teamami też mieli sporo za uszami, ale to by jeszcze, może, przetrwał ten biedny lądownik... #kerbalwNASA |
|
2016/06/08 11:02:54 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Nie kojarzę, pewnie masz rację. Dla ustalenia uwagi - mam silne wrażenie, że ostatni raz przepis na jakiekolwiek żarcie czytałem w poprzednim millenium. |
|
2016/06/08 10:50:20 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Przecież to jest grafika o objętościach, serio ktoś mierzy w przepisach mąkę w litrach itp.? |
|
2016/06/08 09:50:12 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: Jeżu, jak ja to robię, że leguralnie, średnio raz na miesiąc, udaje mi się zapominać OBU telefonów... |
|
2016/06/08 09:37:43 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] #kerbal Paliwo skończyło się jakieś 25m nad ziemią, więc zdrowo przydzwonił, wszystkie 8 kół uszkodził, dobrze, że nie silniki itp. - i po to bierze się inżyniera na takie wycieczki, żeby tyrał i naprawiał... |
|
Pobierz obrazek (59.4kiB)
|
|
2016/06/07 19:48:54 przez www, 2 ♥
|
|
boni01: [^boni01] #kerbal Eee tam, całą okolicę mam objechaną wzdłuż i wszerz, nudno; powrót ekspresem, po paraboli. Znaczy, twardość lądowania będzie funkcją ilości paliwa, którego jakoś niewiele zostało... |
|
Pobierz obrazek (77.3kiB)
|
|
2016/06/07 19:42:06 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: #kerbal Tak a propos niedawnych rozmów o biciu rekordów łazikiem w KSP... a chwilę później miałem 60m/s, przez chwilę. I nawet udało mi się nie rozbić. Aczkolwiek hamowanie z >50m/s wymaga uwagi i zręczności... |
|
Pobierz obrazek (99.8kiB)
|
|
2016/06/07 19:25:56 przez www, 1 ♥
|
|
boni01: [^gliniany] No nie, wobec upałów nessie wyemigrowały na północ, z południa na ich miejsce przypłynęły mokele-mbembe. |
|
2016/06/07 19:00:24 przez www, 2 ♥
|
|
boni01: Pogada nadal kalifornijska u nas (choć tematem dnia w SCO i UK robią się burze - i tak nadal to popierdołki w porównaniu z kontynentem) - ludzie powyciągali lokalnie b. egzotyczne samochody, jak ferrari dino, saab 900 kabrio, skoda yeti 4x4. |
|
2016/06/07 18:51:28 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] i mój lekki niesmak, stwierdził krótko - "jak nie będę strzelał psów, to nie będzie tu w okolicy prawie żadnego zająca, jak nie będę strzelał kotów, nie będzie prawie żadnych ptaków". |
|
2016/06/07 18:48:59 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^sirocco] BTW myśliwy-selekcjoner, doglądający "naszego" rewiru w PL, zeznał kiedyś w luźnych gadkach, że strzela bezdomne koty tak samo jak psy (ponad ileś tam set metrów od najbliższych domów). Kiedy wyraziłem zdziwienie > |
|
2016/06/07 18:47:46 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^dzierzba] Wątpię, tak to jeśli z AC poszkodowanej, z OC sprawcy raczej nie zadziała (no chyba, że obie strony w tej samej firmie, to się zdarza). Albo coś się b.poważnie zmieniło, kiedy mnie nie było. |
|
2016/06/07 16:46:19 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Bo lambo ma zajoba na unikanie zbędnych kg, no a dwusprzęgło dla okolic 700KM/700Nm to już byłby ładny dodatek, do i tak już sporej wagi tych bydlaków V12, pewnie coś koło 100kg. |
|
2016/06/07 16:22:05 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] [^boni01] BTW guglnąłem, bo nie byłem pewien - dobrze mi się wydawało, jedna z najszybszych cywilnych skrzyń evah, z V12 lambo, aventadora itp. jest jednosprzęgłowa, acz z cwanym sterowaniem a la dwusprzęgło. |
|
2016/06/07 16:16:52 przez www, 1 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Może być szybsza, słowo kluczowe "może". Tudzież, jakie to ma znaczenie poza jazdą torową i żeby (40 letni) chłopcy mieli się czym brandzlować, że ta ma 300ms, tamta 150ms, a tamta 50ms. |
|
2016/06/07 16:07:52 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Beemy to chyba też Getrag, czyli jakieś pociotki powershifta pewnie. Ale BMW chyba mało robi z DCT. |
|
2016/06/07 16:05:53 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^arturcz] Porsche robi w coopie z ZF, bardzo dawno temu, mają przewagę dekady albo i lepiej, w sumie byli pierwsi z serio wdrożeniem. VW i DSG to BorgWarner, spoko firma. Ford/Mazda i inni od Powershifta to Getrag, też spoko. |
|
2016/06/07 16:04:01 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] Chyba nie ma innych powszechnie stosowanych 2sprz. niż jedno w drugim albo jedno za drugim. 3 jedno w drugim to bessęs, jedno za drugim, no to się robi prawie normalny automat, 4-5 biegówki mają taki układ plus dużo dodatków |
|
2016/06/07 16:02:23 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] Znaczy, trzysprzęgłowo? nie bardzo widzę miejsce na takie ekstrawagancje, jak trzy sprzęgła "jedno w drugim"; znaczy, to możliwe, ale będzie drogie i skomplikowane ~jak zwykły automat, a przecie ma być tanio i prościej |
|
2016/06/07 15:55:08 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^sirocco] [^deli] Dodam tylko, że nawet na głębokim zadupiu, gdzie nie ma sadystycznych sąsiadów czy wrednych psów czy samochodów, bywają zdziczałe husky na ziemi albo jastrzębie wielkości stukasów na niebie... |
|
2016/06/07 15:39:47 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^dreadedgazebo] Koledze się należy, PO spisaniu oświadczenia, pouczenie, że następnym razem będzie się tłumaczył policji, dlaczego jeździ i wysiada po pijaku, i jeszcze próbuje to zataić. |
|
2016/06/07 15:07:22 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Oczywiście, że jeździłem. IMHO jedyny DCG porównywalny z porządnym, nawet tylko 4-5 biegowym, klasycznym auto, to PDK 7 biegów od porsche. Wylazki VW, forda, japońskie nieco nie dają rady. |
|
2016/06/07 14:51:56 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Znaczy, tobie serio się wydaje, że dwusprzęgłowe automaty to tylko DSG by VW? O ile wiem, każdy popularny dwusprzęgłowy automat działa podobnie, dwie skrzynie ręczne "zestawione" w jedną, z dwoma sprzęgłami w stand-by. |
|
2016/06/07 14:48:57 przez www, 0 ♥
|
|
|