|
boni01: [^janekr] Nie wydaje mi się, żeby cmos akurat to twierdził. Oraz wydaje mi się, że robi w znacząco innych kawałkach softu, niż dyskutowane. |
|
2016/11/30 12:27:56 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] [^janekr] Np. wcale bym nie szedł w jakiś supersoft jak od P1 czy 918, chciałbym tylko rudymentarną kontrolę trakcji (z możliwością full OFF) i tryby AWD (w sensie RWD+F), RWD i full-lock. I starczy |
|
2016/11/30 12:20:14 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] ważniejsze jest oczujnikowanie i możliwości hardware (mechaniki "za" silnikiem, samych silników elektr. i ich sterowania i zasilania), bo to są przecież kompromisy wszędzie, szczególniej - jeśli nie mówimy o wózkach za M$ |
|
2016/11/30 12:16:52 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Jeszcze nie, ale pewnie mają to po różnych piwnicach projektowane właśnie teraz, mam wrażenie. A jak działa soft? Prawidłowo, oczywiście! Soft to jest pikuś, > |
|
2016/11/30 12:14:54 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] To już mają wszystkie sensowne supercars (te hybrydowe i "hybrydowe" porsche, mclareny, ferrari itp.) i to jest banalne; to było wyzwanie w latach '90 ale nie w 2016. |
|
2016/11/30 12:07:44 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Gdybym robił sobie dreamcar, też bym poszedł w full transfer elektryczny hybrydowy (z odzyskiem i dopałem, niekoniecznie z wielką drogą baterią) z dużej trwałej spalinówki centralnie do 4 silników elektrycznych. |
|
2016/11/30 12:02:07 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Bo pochodzą z lat '60 XXw? Zwróć uwagę, że nowoczesne automaty i pokrewne, albo poszły w mechanikę (dwusprzęgłowe i pokrewne) albo w elektrykę i pokrewne (od priusów po jakieś supercars, porsche 918, mclaren P1, itp.) |
|
2016/11/30 11:53:47 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] "Bulgot" czyli hydro? nie będzie sprawniejszy, lżejszy czy lepszy "as is" od elektryki, na moje oko; w kontekście TCO itd. będzie znacznie gorszy i droższy. BTW jeśli aku, to w praktyce będzie hydro-pneumat, z wadami obu. |
|
2016/11/30 11:30:54 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Sterowce małe obsysają jeszcze gorzej niż duże, nie wiem po co ludzie się oszukują nazwą "sterowiec", przecież to jest zupełnie niesterowne i niepraktyczne przy leciutkim wietrze. Tylko helikopter/wentylatorowiec, Janku. |
|
2016/11/30 11:20:44 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [<usunięty>] Tak, to mniej więcej miałem na myśli, ale nie, nie da się sensownie rozmawiać w 150 znakach. |
|
2016/11/30 11:18:57 przez www, 1 ♥
|
|
boni01: [^boni01] Znaczy, rozważam z grubsza sensowne rozwiązania, nie jakieś totalne sf i głupoty, więc proszę nie czepiać się, że pneumatyka może być cacy, albo mechanika z akumulacją. Wszystko jest możliwe, ale wysoce teoretycznie. |
|
2016/11/30 11:10:40 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] W kuchenno-blabowej inżynierii, powiem tak, pneumatyczne na pewno będzie daleko w tyle, hydrauliczne upierdliwe i być może ciężkie, mechaniczne jeszcze bardziej upierdliwe i bez akumulacji, elektryczne dobrym kompromisem |
|
2016/11/30 11:04:29 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] I pewnie przy tej samej masie? To mówisz, że ile masz na R&D, żebym ci na serio zaprojektował i porównał te rozwiązania? Bo wiesz, moje aktualne stawki są rzędu 500 funtów za dzień, plus wydatki. |
|
2016/11/30 10:56:49 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] on board the pilot attempted a water touch-down, forgetting that the undercarriage was in the down position. The Walrus was immediately flipped over but the occupants only had minor injuries; > |
|
2016/11/30 10:52:50 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^boni01] The strength of the aircraft was demonstrated in 1935, when the prototype was attached to the battleship Nelson at Portland. With the commander-in-chief of the Home Fleet, Admiral Roger Backhouse, > |
|
2016/11/30 10:52:36 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^gammon82] Ja też, ale źle skręciłem z okrętów, o których sporo poczytuję ostatnio, no i trochę o tych "Walrusach" łyknąłem; kiedy zaczytywałem za młodu, nawet mi przez myśl nie przeszło jakie to fajne tobołki, ot, złom na pancernikach. |
|
2016/11/30 10:49:08 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] IMHO mylisz się, klienci się znajdą, jeśli rozwiązanie będzie jednocześnie odp. tanie, zyskowne, pożądane i modne. Akurat sprawność czy sens fizyczny, czy techniczny nawet, nie ma zbyt wiele do rzeczy. |
|
2016/11/30 10:40:12 przez www, 1 ♥
|
|
boni01: [^gammon82] BTW iałem ostatnio fazę i naczytałem się o "Walrusach", jakie to były genialne maszyny, choć tak pokraczne. |
|
2016/11/30 10:36:23 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Zdefiniuj sprawność. Najlepiej w kontekście full life cycle i TCO. Albo nie, najpierw zdefiniuj definicję. |
|
2016/11/30 10:35:15 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] To jest fałszywa analogia. Może nawet bardzo fałszywa, nie chce mi się zastanawiać czy liczyć. |
|
2016/11/30 10:33:13 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] Ale serio ktokolwiek ma takie problemy na rowerze? że ODPOWIEDNIA tylna opona na ODPOWIEDNIM przełożeniu traci przyczepność i lagoba, 2x2 muszę? i mówimy tu o ilości ludzi uzasadniającej R&D i produkcję? |
|
2016/11/30 10:24:55 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^janekr] Okej. IMHO bez wspomagania, as is, niech będzie, ; ale bez akumulacji/odzysku, no to bardzo głupi i poroniony pomysł. Tak czy owak, elektryka rulez, a co do wagi, nie da się mieć ciasto i zjeść ciastko. |
|
2016/11/30 10:22:02 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] Nie wyobrażam sobie zalet rowera 2x2 BEZ akumulacji/wspomagania, ale może faktycznie, ^janekr miewa różne ciekawe wizje ulepszeń Rzeczy, może miał na myśli pure 100% rower 2x2 zupełnie bez aku/wspomy. |
|
2016/11/30 09:57:09 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] Znaczy, tutaj rano plus 8, a te parę dni przymrozków, co były w listo, to przecie nie Buka, to jakaś tania chińska podróbka była. |
|
2016/11/30 09:48:12 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] W takim bez napędu mechanicznego/pomocniczego to może i owszem, ale nie mieszajmy dwu porządków. |
|
2016/11/30 09:46:41 przez www, 0 ♥
|
|
boni01: [^rmikke] To może twój, ale mój raczej nie. Lochnesy też raczej za słabe. Może jaki smok walijski tu się przypałętał, te dranie do wszystkiego zdolne. |
|
2016/11/30 09:42:36 przez www, 0 ♥
|
|
|